Beppesfilmstund

Film och Foto

Sabilisering del 3

Kategori: Allmänt

 
Ja då var det den sista delen av stabilisering för denna gång. Vad kan man då ha kvar att införskaffa. Är man en som gillar att handla prylar så finns det alltid något som kan vara bra att ha :P
Det jag märkte var att det blir svårt att spontant filma med riggen och stativet så jag ville ha något som var där mitt emellan, något enkelt att ta med sig.
 
Även här finns det en uppsjö av olika varianter och olika pris men jag ville inte ha något dyrt för detta ändamål. Kollade runt ett tag, givetvis, och  hittade på ebay en billg liten en från Kina och givetvis fraktfritt :)
Så det blev den, verkar vara perfekt för ändamålet och den i samband med ett enbens stativ som jag haft sedan tidigare för foto blir det perfekt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: