Beppesfilmstund

Film och Foto

En bild ?

Kategori: Allmänt

Länge sedan sist!!!!
Om än de var länge sedan jag posta något här i rymden så kan jag säga att jag ändå varit flitig på att fota och filma :)
Just nu har jag börjat med ett större projekt som kommer att handla om väckelsen som gick här i Piteåbyggden på 50- talet. Det innebär (i folkmun) ett större antal människor som lämnar sitt liv åt Jesus. Det finns många olika skäl varför detta händer men den gemensamma nämnaren är att de känner Guds närvaro så starkt att det blir svårt att förneka eller ta bort det som hänt vilket gör att de vill lämna sina liv åt Jesus. Detta handlar om människor som inte velat vara kristen eller rent utav tagit avstånd från det.
Så detta hade jag tänkt göra en dokumentär om vilket kommer att vara väldigt intressant :)
Annars har jag pillrat lite med andra mindre projekt men för att visa respekt för de medverkande så kan jag inte sätta upp den på vimeo tyvärr.
Men i alla fall så tänkte jag att jag skulle dela med mig om ett foto som jag tog på sensommaren då dimman lade sig över åkern :)

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: