Beppesfilmstund

Film och Foto

New Girl

Kategori: Film

 
 
Nu skulle jag vilja slå ett slag för New Girl. Jag har inte börjat se den nu men återupptäckten den för någon vecka sedan. Tidigare hade jag sett fram till mitten någonstans i s2 men kom inte ihåg var jag var riktigt så jag började med s3 direkt istället då jag såg att den kommit.
Jag tok gillar denna serie för tillfället. Det känns som det är en underskattad serie. Alla hittar på tokiga saker och visst det kanske är därför inte alla gillar den för att den kan bli lite mycke ibland för vissa men för mig blir det roligare och roligare desto mer de spårar ur. 
Den är ganska lik lik vänner, how i met... eller någon annan sitcom där de samlas i en lokal där det i detta fall är en lägenheet istället för ett fik eller bar. Men skulle säga att den är lite mindre verklig på något sätt, förstår att de andra inte är de också, och de får mer utrymme till flummigheter vilket är i min smak.
Om ni inte har sett denna serie och trott att det ska vara något som inte är så bra så tycker jag att ni kan tänka om och börja titta.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: