Beppesfilmstund

Film och Foto

Tron legacy

Kategori: Film

Jag gillar detta koncept, tyckte den var stundtals vacker och hade häftiga scener men ska jag se bort från det och se på hur filmen var istället så skulle jag säga att den hade sina tröga och sega partier. Manuset kändes inte bra, tyvärr. Jeff Bridges är alltid bra och bara för de är det värt att se den. Tyvärr har han fått för lite uppmärksamhet genom åren men hen gör det bra även här. Som sagt är den vacker på sitt sätt med neon och disco musik, en god underhållning. http://www.imdb.com/title/tt1104001/

Kommentarer

  • Micke säger:

    Tja! Gissa om jag blev besviken när jag såg 3D-versionen av denna på bio? Visade sig att den innehöll gissningsvis 1 promille 3D. Man fick verkligen anstränga sig för att kanske eventuellt kunna ana sig till en 3d-effekt.. Dessutom tyckte jag storyn var riktigt dålig. Kändes som man blivit blåst på biopengarna, fast godiset var gott!!

    2011-07-17 | 20:25:03
  • Johannes säger:

    Ja vissy är det en sämre story, ja om de e 3d så ska de vara annars blir jag bara snurrig av det :)

    2011-07-18 | 19:33:33

Kommentera inlägget här: