Beppesfilmstund

Film och Foto

Zombie Movie

Kategori: Film

 
 
Många gånger har jag funderat på att göra en zombiefilm. Man kan undra varför egentligen men svaret är ganska enkelt egentligen. Zombies får jag göra vad jag vill med. Det finns inga moraliska förpliktelser till zombeis, vad vi vet än så länge. Detta gör att människor som ska försvara sig för sin överlevnad får använda vilka medel de vill utan att det kan anses vara för mycket, ju mer desto roligare. Jag har plöjt igenom en del zombiefilmer som givetvis gör att man blir taggad att göra en sådan film. Tyvärr görs det inte allt för ofta någon bra zombiefilm.
Nu har jag gjort en grov skiss på en zombiefilm men jag lovar att den kommer inte bli den bästa men det blir ett roligt projekt att genomföra nu i vinter. Givetvis kommer filmen att komma upp på sidan när den är klar :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: