Beppesfilmstund

Film och Foto

Down Memory Lane

Kategori: Foto

 
Detta var ett tag sedan nu. Jag Stefan och Arne var och bastade en sen höstkväll på deras stuga. Det var kallt i vattnet men desto skönare var det i bastun :)
 
 
 
Här är vi på stugan och fiskar. Markus har just kommit hem från strömsund och det första som vi gör är att fiska, en självklarhet då Markus kommer.
 
 
 
 
På stugan har vi haft en korsspindel som levt där i många år. En dag fick jag för mig att den skulle fotas och få se hur det hur det ser ut när en spindel tar sitt byte.
 
 
 
Jag har inte alltid haft en systemkamera utan jag började med en bridge kamera, Konica/minolta. Detta var när jag had lägenhet på klubbgärdet. Det fanns där en stig (kärleksstigen) som jag ofta gick efter. Det var ett fint promenad stråk. En dag var solen så otroligt fin och då blev detta kort
 
 
,
 
Detta var första resan som jag, Dennis, Emma och Tina åkte till Norge för at fiska i Saltströmmen. Norge har fantastisk natur. Det var en härlig resa, vi fick med oss en massa fisk hem som vi hade både fileeat och flått.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    vackra bilder

    Svar: Tack, tack :)
    JoL

    2012-11-11 | 22:50:14

Kommentera inlägget här: