Beppesfilmstund

Film och Foto

De var de de

Kategori: Allmänt

Nu är året slut och ett nytt påbörjat. Själv har jag varit på livskraft polar (ett kristet läger i älvsbyn) och varit ledare där. Det var ett jätte bra läger på alla sätt, fantastiskt att se så många ungdomar. Det var det första nyårslägret för mig och även första gången jag var ledare på ett sådant. Det har varit grymt spännande då jag hör till den blyga kategorin. Men det har gått rätt bra och det har varit ett fantastiskt läger, som sagt. Men nu har det nya året kommit med nya möjligheter precis som varje dag ger en. Jag har inte gett några nyårslöften men hade tänkt att pinna på lite detta år :)
Hoppas att alla har haft det bra och trevligt under jul och nyår för det är ingen självklarhet. Dessa tider är bland det jobbigaste för många människor därute. Lyckligt lottade är vi som får ha det bra under dessa tider.
Guds rika välsignelse till er alla och god fortsättning på det nya året :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: